Thursday, December 31, 2009

Mesej dari Tan Sri Khalid


Beberapa hari yang lepas,saya telah memulakan akaun facebook saya. diruangan ini saya telah berpeluang berinteraksi dengan ramai orang. saya juga telah add beberapa figure nasional seperti pemimpin pemimpin diperingkat negeri dan pusat.

dua hari yang lepas saya telah menghantar mesej kepada Tan Sri Khalid Ibrahim berhubung laporan berita mengatakan 500 ahli PKR di kawasan Dun Ijok (kawasan beliau sendiri)telah bertindak keluar parti dan menyerahkan borang keahlian UMNO mereka kepada menteri Dato Noh Omar.berikut adalah petikan mesej saya:

Kamarul Nasib December 29 at 11:59am
Salam, Tan Sri Khalid, baru baru ini saya mendengar berita sekitar 500 orang ahali PKR DUN ijok keluar parti.Mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Dato Noh Omar selaku timb pesuruh jaya BN Selangor. Adakah ini berita benar?Apa tindakan Tan Sri?

harap boleh reply.

sebentar tadi beliau telah reply mesej saya dan mendedahkan perkara sebenar seperti dibawah:

Khalid Ibrahim December 31 at 4:19pm Report

Salam En Kamarul,

Terima kasih atas keprihatinan saudara. Kita dapat tahu yang bukan 500 orang yang keluar parti tetapi 5 orang. Saya rasa adalah lebih baik jika orang yang sebigini keluar dari parti sekarang daripada kemudian. Saya sedang berusaha untuk membentuk satu pasukan yang jujur dan rajin di DUN Ijok. Jika mereka bersama kita untuk mendapatkan habuan, ternyata mereka tersalah parti politik. Saya kejadian ini akan memberi peluang kepada ramai anak muda, terutama mereka dari golongan professional, yang ingin menabur bakti untuk menyertai PKR.

Terima kasih.


p/s : first time dapat reply jawapan dari pemimpin.