Thursday, July 24, 2008

Harapan Baru Rakyat Malaysia


Salam Reformasi kepada semua.
saya di sini bukanlah untuk mempromosi diri untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke-6. Mungkin itu lambat lagi. cuma saya ingin mengajak pembaca-pembaca blog untuk sama-sama mengupas isu2 yang berlaku dalam persekitaran kita. Dalam blog saya ini, saya akan cuba mengupas isu2 politik tanah air (mengikut perspektif saya sendiri), isu2 berkaitan ilmu2 perbandingan agama, isu2 dalam kampus (pelbagai) dan sebagainya. Saya mengharapkan komen-komen yang positif dari semua.

perlu saya ingatkan bahawa isu2 yang dibincangkan dalam blog ini akan pelbagai. Dari hal berbentuk peribadi hinggalah kepada isu2 nasional.Saya harap akan ada kelapangan untuk saya sentiasa menulis dalam ruangan ini.

Mari sama-sama kita menuju ke arah Malaysia baru yang lebih progresif dan dinamik.
tunggukan post saya yang selanjutnya.
Salam.

2 comments:

ahmadbudiman said...

budak PKR !

nor haniza said...

salam..hope abg bleh menulis dgn lbh baik lg d masa akan datng,nice blog,n niza doakan abg brjaya dgn stiap pe jua yg abg lakukan dari dulu,skang n selama-lamanya..take care