Sunday, May 17, 2009

APAKAH YANG ANDA RASA..

Apakah yang anda rasa bila:

anda meminta jawapan, ttapi jawapan tidak diberikan?
anda menunggu nunggu balasan msj, kemudian mesej itu tidak berbalas?
anda menunggu msj itu bukan dari kawan kawan biasa, tapi shbt karib anda?
anda meminta jawapan, tapi dia tak bagi jawapan pun..
kemudian anda pun mesej lagi bertanya..tapi dia dah tak balas dah.
kemudian hati anda terluka.
terluka dan rasa pedih
lama baru boleh lupakan.
apakah yang anda akan buat?
lupakan?
biarkan?
jangan tanya lagi?
cuba lain kali?
apa yang saya rasa ialah. saya kecewa. sebab jawapan tidak diberi. tergantung tnpa tali.hati rasa sedih.perasan tidak enak. tapi siapa yang tahu.
takpelah. mungkin saya yg salah.
mungkin juga ini semua tidak penting bg kawan saya tu
mungkin juga dia bz mungkin.
mungkin juga dia anggap bnda tu tk penting sangat. tapi dia lupa bg saya bnda tu pnting.
ntah la.
saya pun kecil hati sekarang ni
dan tak mahu becakap dgn kawan saya.
dia tk ada kat sini.
dia ada kat negeri pasir dua butir sekarang
di negeri bergolak.

p/s: semoga Dun bubar cepat.

1 comment:

dOtZ aL-BanGi said...

sedikit saranan...cube berhusnuzon[bersangka baik]...mungkin die xde kredit or x sempat nak balas.[or ape jua situasi....]