Sunday, May 3, 2009

FD-satu kengangan manis

1. Saya bersyukur kerana dapat bertemu sahabat2/adik adik saya di FD/ majlis Reunion
tempohari.Berbulan bulan lamanya menanti, tahan rasa rindu nak bertemu anda semua.

2. Kini,ia sudah berlalu. FD sudah habis. Walaupun penat sangat, tapi berbaloi kerna
ukhuwwah itu lebih penting. Sedihnya rasa hati terpaksa berpisah.saya teringat satu
lirik lagu yg dapat menggambarkan perasan saya

kerna rindu..
pastikan lahir..
air mata setia mengalir
berjanjilah ia tak mungkin kan berakhir..

3. Saya pulang dengan membawa sebuku rasa rindu dalam hati yang tidak kunjung padam
pada shbt2 sekalian.Saya sedih. Ia terlalu cepat.Rindu pun belum terubat.Majlis
sudah berakhir.

4. Tapi ini semua kehendak Allah. Pertemuan dan perpisahan di tangan Allah, dengan
kehendak Allah.Mesti ada hikmahnya semasa bertemu. Dan tentu ada hikmahnya juga
waktu berpisah.

5. Apa yang jelas, sekarang saya lebih terpaut kepada Allah. Selalu mengadu padaNya.
Saya berdoa agar Allah beri ketenangan dalam hati saya.Kerana dalam hati masih ada
satu rasa yang mencengkam iaitu rasa rindu yg tak kunjung hilang.
sms mereka masih ada sebagai penghibur hati.Kadang2 terleka mengingat kembali
kenangan lalu satu persatu.

6. Pada semua sahabat di sana, selamat menjalani ujian akhir sem.Saya mendoakan
kejayaan semua. semoga mudah faham, mudah ingat dan mudah menjawap dalam dewan
nanti.

STUDY HARD, PRAY HARD

Sampai bertemu. KEEP IN TOUCH

1 comment:

Anonymous said...

bila dah jauh, br rase rindu~ :)
felt the same also pd sahabat2.. huhuh.. appreciate ur time together... nnt dh grad, lg susah mau jumpa~