Saturday, September 13, 2008

Alhamdulillah

Salam,

1. hari ini saya rasa cukup gembira.

2. Saya telah menemui sahabat saya pagi ini setelah beberapa hari tidak bertegur sapa.

3. Seperti yang saya katakan dalam post sebelum ini, saya menemuinya semasa dia masih tidur.

4. tidak ada apa yang janggal. tidak ada apa yang kekok.

5. Seolah-olah tiada apa2 yang berlaku.

6. Maaf sahabat. maaf atas kesilapan saya.

7. Terima kasih kepada mereka yang memberi pandangan pada post bertajuk
'gunalah sabun mandian saya'. nasihat anda saya ambil perhatian.

2 comments:

A.Alizul said...

tahniah zaman...d harapkan pembloggeran anda tak terganggu...n berhati2 dlm memblogkan diri, skrg ni isa sedang lapar..die nak makan..hahaha

Siti said...

huhu...nape jumpa masa tido..jumpa la ms da bangun..tak baik lama2..macam da lebih 3 hari je...

=)