Thursday, September 25, 2008

UCAPAN HARI RAYA KHAS BUAT PEMIMPIN

Saya selaku penulis blog ini mengucapkan selamat hari raya Aidil Fitri kepada semua pemimpin politik tanah air. Ucapan khas saya tujukan buat presiden Pas, YB Tuan Guru Haji Hadi Awang, Mursyidul Am Pas, Tuan Guru Nik Aziz Bin Nik Mat, Majlis Syura Ulama, Dewan Pemuda,dewan Muslimat dan seluruh ahli PAS yang mendokong perjuangan Islam di Bumi Malaysia ini.

Tidak lupa juga kepada yang berbahagia Dato Seri Anwar Ibrahim, selaku ketua pembangkang dan ketua umum Parti Keadilan Rakyat serta seluruh pimpinan PKR seluruh negara. Juga kepada DAP selaku parti komponen Pakatan Rakyat.

Ucapan raya ini juga saya tujukan kepada Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Abdullah Ahmadf Badawi serta Isteri, Timbalan Perdana Menteri, Dato Seri Najib Tun Razak beserta isteri, dan negarawan TUn Dr Mahathir beserta isteri. Juga kepada seluruh pemimpin-pemimpin UMNO dan parti komponen yang lain.

Semoga hari raya ini akan membangkitkan semangat muhibah di antara kita. Janganlah kiranya ideologi politik yang berbeza-beza memecah belahkan kita. Semoga malaysia kekal aman dan makmur serta di berkati Allah SWT.amin.

ikhlas daripada: kamarulzaman Bin Nasib

No comments: