Wednesday, September 24, 2008

Hari Terakhir Di UTP

1. Salam
2. Hari ini Khamis 25 hb September adalah hari terakhir saya berada di UTP. esok saya akan bertolak pulang ke kampung bersama keluarga untuk berhari raya.
3. saya mengucapkan selamat hari lebaran kepada semua sahabat2.saya menghulurkan tangan memohon ampun dan ribuan kemaafan seandainya saya telah mengguris hati dan mengecewakan anda semua.
4.Persahabatan dengan anda semua tidak dapat saya lupakan. terlalu banyak nama untuk saya sebutkan disini.
5.kepada teman-teman serumah, maaf zahir dan batin,halal kan mkn minum saya,maafkan sikap saya,ampunkanlah dosa saya. jika saya marah,kecil hati,sakit hati,kecewa dan sedih dengan sikap anda terhadap saya, saya dengan ini memaafkan SEMUAnya sekali. percayalah saya masih sayangkan anda semua, walaupun kita jarang sekali berbual bicara.
6.Kepada shbt2 Jan06 (anip,acan,bakri,zaim dan lain2) slmt hari raya. saya sayangkan anda semua.
7.kepada shbt2 july 06(aminuddin,faruqi,mat yie,faiz jalal, dan lain2) slmt hari raya. saya rindu pada anda semua.
8. kepada sahabat2 july05 (amin,muneer,zul,ikhwan,firdaus ahmad, dan lain2) selamat hari raya. maafkan dosa2 saya pada anda semua. insyaAllah saya menyenangi anda sebagai sahabat.
9.kepada adik2 usrah dan adik2 jan07 serta july07 dan jan 08 (akmal,ang,zulgmie,syed,mumin,baem,syawal, zaiyinul ain,fadli,bukhari,azrul dan lain2) selamat hari raya juga saya ucapkan. sayang pada semua.
10.jika ada pen yang terpinjam/yang terhilangkan,jika ada ubat gigi yang diguna,jika ada selipar yang dipakai tanpa kebenaran,stapler tanpa kebenaran,bantal yang tak dipulangkan lagi,duit yang lupa nak bayar,saya minta ampun dan maaf, minta dihalalkan atau dituntut segera. |tp lebih baik halalkan..hehe|
11. semoga bertemu lagi.semoga bergembira bersama keluarga tercinta.
12. jemput datang ke rumah saya di Negeri Sembilan.
13.bagi yang ingin berkirim kad raya,sila alamatkan ke:

Kamarulzaman Bin Nasib,
no 18 kg Sri Asahan,
73200Gemencheh, n.9

2 comments:

Mr k.A said...
This comment has been removed by the author.
Mr k.A said...

sampai ati zaman x tulis nama azmi as kawan zaman july05..