Sunday, October 25, 2009

Pilihanraya ke-10 di Negeri Perak

Sebelum ini saya ada memberi hint tentang akan berlakunya satu pilihanraya kecil yang ke-10 bertempat di Negeri Perak. Sebenarnya Pilihanraya yang saya maksudkan adalah pilihanraya kampus UTP!!!bukan Pilihanraya kecil diluar sana.
Sori guys!!bukan nak tipu. tempohari saya cakap prk berlaku dikerusi yg ke-60 di perak. Mana wujud kerusi yg ke-60!! di Perak hanya ada 59 kerusi Dun sahaja. jadi saya memang tak tipu la.
Berkenaan dengan campus election kali ni, semalam telah berlangsung manifesto bagi calon calon kerusi umum. Saya sempat pergi semalam melihat sendiri gelagat calon dalam menyampaikan janji masing masing.
Dalam ramai ramai calon tu, saya melihat seorang calon ang saya rasa akan memberi nafas baru kepada MPP yang akan datang sekiranya beliau di pilih kelak. Nanti akan saya dedahkan siapa dia. Stay tuned ok!!
dalam kesibukan hidup disaat saat akhir sem ni, saya akan cuba update mana mana yg boleh utk merancakkan lagi perjalanan pilihanraya kampus kita.
jum mengundi

No comments: