Monday, October 26, 2009

JAN08 : Berpecah Dalam Diam vs Bersatu Dalam Pendirian

Panas disana sini berkenaan dengan undi Batch Jan08 yang dilihat sebagai kritikal untuk tiga calon MPP dari batch berkenaan : Muid (n02), Ashraf (n03) dan Ain (no4). Dari pemerhatian yand dibuat seawal malam manifesto, Undi dari batch ini berkemungkinan akan pecah kepada tiga dimana setiap calon dilihat mempunyai pengaruh masing masing.
namun sejak akhir akhir ini, terdapat usaha usaha untuk menyatukan ketiga tiga calon ini bagi memastikan tiada perpecahan di kalangan warga batch jan08.
Adakah usaha usaha ini akan berhasil?adakah penyokong bagi ketiga tiga calon ini sanggup untuk memberikan undi SOLID kepada 3 calon ini? macam macam kemungkinan boleh berlaku. Diharapkan ada kesefahaman antara mereka bertiga berkenaan soal ini.
Ini kerana jika mereka mengetengahkan percaturan politik yang lebih bijak, batch Jan08 akan mampu menguasai 3 kerusi MPP. (just imagine batch yg masih junior menguasai 3 kerusi MPP!!).sekiranya mereka silap percaturan politik dan cuba menjatuhkan antara satu sama lain, besar kemungkinan salah seorang atau pun ada dikalangan mereka yang akan kecundang hari Rabu ini.
nasihat saya, bersatulah wahai batch jan08. jangan hirau sangat undi batch kalian. kalian perlu luaskan pengaruh ke batch2 lain secepat mungkin dalam masa yg singkat ini.
Good Luck!

6 comments:

Bukhari Razali said...

"u R DA BEST BATCH EVER IN UTP!!!"
-----------> KATA ABANG HADI AKA HEAD DISIPLIN TIME MAJLIS PNUTUP MAS JAN08...HAHAHA...JAN08 TORBAEKK!!!

Unknown said...

huhuhu... we r the best.. hidup acap,muid dan ain!!

Amirah Raihana said...

i love this post
=)
memang kami masih junior
dats y perlukn senior2 sekalian utk tnjuk ajr kami
=D (weewiit~)

therefore
mari semua bersatu~!!!
sebarkan pengaruh ke semua batch
bkn dlm batch jer semata2
=)

Anonymous said...

Tak pernah cakap pasal the best batch.
NEVER

Tapi masih ingat pasal recycling sampah.
Jan o8: Example of successful recycling program

AqilahSuhaimi said...

haha. we are r****h kan kan. sbar jer lah. naseb baik kita nih polymer2 yg tegar bersama2 boleh recycle lagih!!

mohon junior memintk tunjuk ajar senior yg makan lebih garam. peace uols!!

Unknown said...

"Diharapkan ada kesefahaman antara mereka bertiga berkenaan soal ini.Ini kerana jika mereka mengetengahkan percaturan politik yang lebih bijak, batch Jan08 akan mampu menguasai 3 kerusi MPP. (just imagine batch yg masih junior menguasai 3 kerusi MPP!!).sekiranya mereka silap percaturan politik dan cuba menjatuhkan antara satu sama lain, besar kemungkinan salah seorang atau pun ada dikalangan mereka yang akan kecundang hari Rabu ini."

harapnya undi solid la.. huhuhu.. sokongan sniur2 juga diperlukan..tidak dinafikan!